Scapino wil van prijsvechterimago af

Winkelketen Scapino heeft recentelijk een restyling doorgevoerd om de keten van het prijsvechterimago af te helpen. De veranderingen worden niet ingegeven door verlies. Onderdeel van de aanpassingen is een modernisering van de winkels en het logo. De paden zijn breder geworden en de indeling is duidelijker. De restyling wordt bij het grote publiek onder de aandacht gebracht via een tv-campagne. Scapino heeft een marktaandeel van tussen de 13 en 14 procent. Het moederbedrijf, de Britse investeringsmaatschappij CVC, kocht Scapino in 2002 van Vendex KBB. CVC heeft via het winkelbedrijf Retail Network naast Scapino ook Prenatal, Perry Sport, Kijkshop en drie juwelierswinkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!