Nieuwe reclamecampagne voor DA

Drogisterijketen DA start met de nieuwe reclamecampagne "Leve je Lijf". In de campagne benadrukt DA de gidsrol die de drogisterij wil vervullen in schoonheid en gezondheid. In de uitingen van de "Leve je Lijf" campagne is dit vertaald door het lichaam en lichaamsdelen zowel visueel als tekstueel een hoofdrol te geven. Delen van het lichaam worden als display gebruikt. In de campagne worden deze persoonlijk door actrice, zangeres en theatermaker Gerda Havertong aangesproken, die tekende voor de leadstem. De campagne legt een link tussen het assortiment van DA en het doel waarvoor de producten bestemd zijn: de klant zich beter of mooier te laten voelen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!