​Fashionchick bouwt internationale aanwezigheid uit

Het Nederlandse modeplatform Fashionchick heeft een Belgische variant gelanceerd. Eerder breidde de social shopping site al uit naar Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannië en Oostenrijk.

Fashionchick.be wordt, net als de andere internationale varianten, gepositioneerd als zelfstandig lokaal label. Tot nu toe hebben ruim vijftig webwinkels zich aangesloten op Fashionchick.be.

Een aanzienlijk deel van het huidige bezoek kwam al bij onze zuiderburen vandaan, zegt oprichter Ellen Snijder van het platform. De bezochte webshops leverden echter niet allemaal in België. “Dat is nu wel het geval."

Fashionchick.nl startte in 2008 als naar eigen zeggen de eerste social shopping site voor vrouwen. Sinds 2013 is het modeplatform volledig in handen van Sanoma.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!