Siebel Juweliers is bezig zijn webwinkel te optimaliseren om online winkelen eenvoudiger te maken. Daarnaast moet de klant zich in de webshop uitgebreid kunnen oriënteren. Dat laat een woordvoerder van de juweliersketen weten tegenover Vastgoedjournaal.
Siebel beschikt nu al over een webwinkel, maar die voldoet niet aan de wensen van de keten. De retailer is ook gestart met het opzetten van een loyaliteitsprogramma, die consumenten volgens de woordvoerder aantrekkelijke voordelen moet bieden.
De Nederlandse juweliersketen werd vorig jaar doorgestart door het Russische Moscow Jewelry Factory. Het nieuwe management heeft een onstuitbare drang om te groeien, liet directeur Johan van Hees onlangs al weten. Met de recente winkelopeningen in outletcenter Batavia Stad en Amsterdam heeft Siebel inmiddels veertig vestigingen, vier meer dan voor het faillissement.
De ambitie van Siebel is om een belangrijke rol op de juweliersmarkt te spelen, met winkels op A-locaties, sterke eigen merken en internationale A-merken. De keten nam onder meer enkele bestaande juwelierszaken over, waarvan de bestaande inrichting wordt gebruikt. Andere winkels worden juist volledig nieuw gebouwd, stelt de woordvoerder. “We willen de komende tijd zeker nog twaalf nieuwe filialen openen.”
Reacties 0