Duyvis verwerkt onderzoek in nieuwe snack

Uit onderzoek onder 600 respondenten in opdracht van Duyvis en uitgevoerd door Multiscope, blijkt dat bijna vier op de tien Nederlanders pinda's met jasje de favoriete snack vindt. 78 procent houdt van gekruid, 65 procent houdt van pittig en 80 procent van hartig. 93 procent van Nederland geeft de voorkeur aan een krokante snack. Duyvis verenigt met Super Tijgers al deze wensen in één snack. Met de introductie van Super Tijgers speelt Duyvis in op het gemak van de Nederlandse snackers: uit het onderzoek blijkt tevens dat twee derde regelmatig de verpakking gewoon op tafel zet. De verpakking van Super Tijgers kan door zijn vormgeving direct op tafel. De eerder geïntroduceerde Tijgernootjes blijven in het assortiment.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!