Nederland schaamt zich voor uitgaven

Nederlanders schamen zich vaak nadat ze veel geld hebben uitgegeven. Mannen geven voor hun gevoel teveel geld uit tijdens het uitgaan en aan hun auto. Vrouwen vinden dat ze grote bedragen uitgeven aan uiterlijke verzorging. Partners storen zich aan de uitgaven van elkaar. Tien procent van de vrouwen stoort zich aan de hoge uitgave aan audio- en videoapparatuur. Mannen storen zich aan de nutteloze uitgaven van de vrouw (tien procent). Zo’n twintig procent van de mannen vindt dat de partner teveel uitgeeft aan het uiterlijk. Ruim tien procent van de consumenten koopt vaak artikelen waar hij of zij achteraf spijt van heeft. Dit alles blijkt uit onderzoek voor kredietverstrekker Interbank.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!