Pretium valt KPN aan met Opta-rapport

Het belbedrijf Pretium valt KPN aan door middel van drie advertenties van een hele krantenpagina. KPN zou via 'slamming' klanten van concurrenten hebben bedient zonder dat deze klanten daarom gevraagd zouden hebben. Pretium baseert zich op een rapport van Opta waarin staat dat KPN voor meer dan 15 procent van de klanten geen documenten kan overleggen waarin staat dat de klant kiest voor KPN. In de periode waar het rapport over gaat was dat percentage goed voor 25.000 klanten. KPN laat weten dat de Opta een steekproef van 70 telefoonnummers heeft getrokken, waarvan bij 8 geen wilsuiting terug te vinden was. Opta wil niet ingaan op de onderzoeksmethode.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!