Nokia: winstgevend en modegevoelig

Nokia heeft in het derde kwartaal een winst geboekt van 1,22 miljard euro. De omzet steeg naar 8,4 miljard euro. Vorig jaar was de omzet 7,1 miljard. De Finse mobieltjesfabrikant heeft 66,6 miljoen mobiele telefoons verkocht. Nokia komt met een nieuwe designlijn onder de naam L’Amour. De collectie wordt gekenmerkt door (de suggestie van) natuurlijke materialen, warme bruintinten en bloemmotieven. Nokia wil zich op modebewuste vrouwen én mannen richten. Met het nieuwe ontwerp verheft de fabrikant design boven gebruikersgemak. Topstuk van de collectie, de 7380, heeft in plaats van een toetsenbord een draaischijf waardoor het snel één minuut kost om een nummer in te toetsen. De gebruiker kan na éénmalige invoering wel aan nummers een voicelabel toevoegen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!