Klantenservice mist prioriteit

Ondernemingen spannen zich nog steeds te weinig in om te luisteren naar klachten en actie te ondernemen naar aanleiding van deze informatie. De ondernemingen richten zich veelal teveel op aandeelhouderswaarde en zouden zich moeten realiseren dat groei begint bij het optimaal bedienen van klanten. Co Berendsen van het advies- en interim-managementbureau Boer & Croon is van mening dat ondanks de simpele boodschap er in de praktijk nog een wereld te winnen is. “Elke bestuurder zou tien minuten per week moeten praten over welke klachten er zijn binnengekomen en welke suggesties er zijn om die op te lossen. Door als bestuurder aan te geven dat het belangrijk is, krijgt de oplossing van problemen binnen je bedrijf meer prioriteit”, aldus Berendsen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!