Ikea zet in op hogere frequentie bezoek

De nieuwe reclamecampagne van Ikea is bedoeld om mensen vaker de filialen te laten bezoeken. Om deze frequentie omhoog te krijgen, hanteert Ikea de vitale-winkelstrategie. Eens in de drie jaar worden de bestaande vestigingen met frisse ogen bekeken en nieuwe initiatieven krijgen de vrije loop. Ikea streeft naar één vestiging op één miljoen inwoners. Met de huidige groei zal het woonwarenhuis in 2010 aan zijn taks zitten. Naast aandacht is een lage-prijs strategie ingezet om het bezoek te verhogen. De eerder geïntroduceerde woonsdag blijkt inmiddels succesvol. Deze uitverkoop komt maandelijks terug en wordt ondersteund speciale activiteiten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!