Het muziekproductiehuis van McDonald's

Het muziekproductiehuis van McDonald's

Digitalisering staat hoog op het prioriteitenlijstje van McDonald's, zegt de Nederlandse topman Manu Steijaert in het meinummer van RetailTrends. Zijn woorden worden extra kracht bijgezet met de introductie van de McTrax, een interactieve placemat waarmee klanten zelf muziek kunnen maken. De McTrax werkt samen met een iPhone-app, waarmee klanten hun eigen muziek kunnen produceren en komt voort uit een samenwerking tussen McDonald’s Nederland en This Page Amsterdam.Dat levert deze beelden op.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!