Service is het geheim van bouwmarkt

Goede service zorgde ervoor dat Hornbach Zaandam de publieksprijs won van de Telegraaf voor beste doe-het-zelfzaak. De Telegraaf kreeg vele aanmeldingen binnen, maar de drie meest genoemde doe-het-zelf winkels hadden één ding met elkaar gemeen: de service is uitstekend en het personeel is erg vriendelijk. Naast Hornbach Zaandam waren de Praxis Breda en Gamma Apeldoorn genomineerd. Bij de Hornbach hebben ze veel gespecialiseerd personeel in dienst. Zo werken er bijvoorbeeld timmermannen op de houtafdeling en bij het sanitair is een verwarmingsmonteur in dienst. “Die geven niet alleen uitleg aan klanten, maar ook aan collega’s zodat ook zij de juiste uitleg kunnen geven”, aldus de filiaalhouder Marco van den Akker.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!