AH peilt online mening klanten

Albert Heijn heeft de afgelopen twee weken via internet klanten naar hun mening gevraagd over hun eigen AH-filiaal. Het is voor het eerst dat de supermarktketen internet op deze manier inzet. Ongeveer 25.000 klanten gaven hun mening. Naast de mogelijkheid om op internet hun mening te geven, kunnen klanten ook in de winkels een vragenlijst invullen. Het gaat om een wedstrijd tussen AH-winkels in een regio: de Albert Heijn Winkel Kampioenschappen. De 700 filialen zijn verdeeld in 43 regio’s, waarvan de winnaar uit elke regio doorgaat naar de landelijke finale. De wedstrijd bestaat al langer, maar dit jaar hebben klanten voor het eerst directe inbreng.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!