Imago Wal-Mart is probleem

Het imago van ’s werelds grootste winkelbedrijf Wal-Mart verslechtert al geruime tijd. Reden voor het Amerikaanse bedrijf om een tegenoffensief in te zetten. Het slechte imago begint namelijk invloed te krijgen op de resultaten. Ook is de actie ingezet omdat Wal-Mart de beter verdienende Amerikaan de winkel in wil lokken. En deze consument komt niet alleen vanwege lage prijzen maar laten bijvoorbeeld het welzijn van arbeiders in lage lonen landen, waar de meeste producten van Wal-Mart vandaan komen, ook meewegen in hun winkelkeuze.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!