Duurzaamheid bij Super de Boer

Super de Boer breidt het assortiment uit met duurzame producten waaronder verantwoorde koffie en duurzaam geteelde groente en fruit. Het moederbedrijf, Laurus, ziet vooral bij deze supers de mogelijkheid om de veranderingen in productassortiment en verpakkingen in te zetten. “We kiezen voor Super de Boer, omdat die qua positionering in de markt de beste is voor een uitbreiding van het assortiment duurzame producten”, aldus Frits Kremer, hoofd corporate communicatie en voorzitter van de stuurgroep maatschappelijk verantwoord ondernemen bij Laurus.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!