Laurus en Ahold willen bewuste klant

Naast de strijd om de klant die op zoek is naar de goedkoopste boodschappen ontstaat er een nieuwe: die om de bewuste consument. Deze klant is bereid meer te betalen voor gezonde en verse producten.

Laurus probeert deze klant te benaderen via Super de Boer en Ahold mikt al jaren met Albert Heijn op deze groep. Het merendeel van de verkoop van biologische producten gebeurt via Albert Heijn, in totaal 63 procent. Laurus gaat bewust het accent leggen op ‘verantwoord’ in plaats van biologisch. Daarmee komt Super de Boer op kwaliteit, vers en verantwoordelijk en AH op gezond en lekker.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!