Gemak voorop bij Néstle

Néstle zet zich actief in om het de consument zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zo introduceerde de grootste levensmiddelenproducent ter wereld enkele weken geleden een ijsje waarbij de vernieuwing vooral in de verpakking te vinden was. De veelgehoorde klacht over de lastig te openen verpakking was ter harte genomen. Ingenieurs hadden zich negen maanden ingezet voor een makkelijk te openen verpakking. De veranderende eet- en drinkpatronen zorgen ervoor dat fabrikanten weer na moeten gaan denken over de verpakking. Daarnaast stellen voornamelijk jonge kinderen en vijftig-plussers een makkelijk te openen verpakking op prijs. Deze twee groepen staan dan ook hoog in aanzien bij Néstle.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!