De uitslag van de POP Awards 2005, de prijs voor instore marketing, is bekend. De productpresentatie van Philips viel meerdere malen in de prijzen. De jury gaf vijf maal een tien maar voegde ook toe dat de oplossing teveel een doel op zichzelf werd en dat de bewegende presentatie lang kijken noodzakelijk maakt.
Tchai International viel in de prijzen met de tabaksmodule die in opdracht van JT International werd geproduceerd. Zij wonnen goud in de categorie permanent materiaal out-of-home en conveniencestore permanent.
De winnaar in de categorie retail overige non-food permanent is Xidy, die voor PCM een krantendisplay ontwierp. De productpresentatie geeft branding de ruimte, hetgeen ook voor kranten steeds belangrijker is.
De Benelux POP Awards vormt een jaarlijks terugkerend evenement en is een uitgelezen mogelijkheid het materiaal dat wordt ontwikkeld en geplaatst te toetsen op een breed platform. De prijs is in het leven geroepen door POPAI, kenniscentrum voor winkelorganisaties, marketeers, fabrikanten en toeleveranciers van point-of-purchase-materiaal en andere bedrijven die betrokken zijn bij instore marketing.
Het gehele overzicht van de winaars van een gouden, zilveren of bronzen Pauw is hier te vinden.
Uitslag POP Awards 2005
Gepubliceerd op 24 november 2005 om 00:00
Reacties 0