Klanten hebben grote waardering voor merken en retailers die plezier brengen in hun leven. Als boodschappen doen voor een goed gevoel, een bijzondere verrassing of zelfs een heus uitje zorgt, ontstaat er een emotionele ervaring voor de klant, een experience. Het inspelen op alle zintuigen wordt steeds belangrijker, consumenten willen steeds opnieuw verrast, geprikkeld of zelfs geëntertaind worden.
Daar spelen supermarkten op hun eigen, specifieke wijze op in. En ze denken dit nodig te hebben om in een tijd van groeiende online-aankopen te kunnen overleven. De supermarkt is een theater, dat is het thema van de Retail Safari die op donderdagmiddag 16 maart plaatsvindt.
Wij bezoeken tijdens onze Retail Safari:
- Deka World of Food Apeldoorn
- Ekoplaza Velperplein Arnhem
- Beej Benders Venlo
We worden op elke locatie door een leidinggevende ontvangen en gaan in gesprek. Tijdens de busrit is er een strategisch presentatie met betrekking tot het thema en na elk bezoek evalueren en bediscussiëren we onze bezoeken. Kortom: een interessante middag dat in het teken staat van ontdekken, leren, inspireren en netwerken.
Belangstelling om gratis en vrijblijvend een Retail Safari? Geef je op door een e-mail te sturen aan Jan Willem van Hal: jw@retail-safari.nl.
Voor deze actie geldt op=op en wie het eerst, gaat mee. Kijk voor meer informatie op www.retail-safari.nl.
Reacties 0