Van consument geïnteresseerd naar consument geïntegreerd.
De nieuwe trendlezing van BIEN innovation op 11 mei.
Consumenten hebben meer dan ooit behoefte aan verbinding met gelijkgestemden. Dit vraagt een verandering van merken en retailers van “consumer based” naar “consumer involved”. Een merk zal meer moeten denken vanuit een totale lifestyle. Door echte verbinding kan een merk van alles zijn: een restaurant, boek, videokanaal, festival of zelfs je beste vriend.
Om relevant te blijven moet je daarom als merk en retailer voortdurend bewegen en differentiëren.
Sabien Duetz geeft op donderdag 11 mei om 16.30 uur in het BIEN brand house een inspirerende lezing hierover: ‘Merken zijn de nieuwe kerken’
Het samen met gelijkgestemden “geloven” in het iconische van merken geeft consumenten de verbinding waar ze naar op zoek zijn. En dat gaat niet zozeer over dingen die je kunt kopen, maar over wat je samen kunt ervaren.
Benieuwd naar hoe de “best in class” dit doen en hoe jij als merk of retailer de consument kunt overtuigen van jouw geloof? Meld je nu aan! GRATIS voor retailers en merkmarketeers, overige geïnteresseerden 99,-. Stuur een mail naar duetz@bieninnovation.nl
Reacties 0