Albert Heijn heeft het programma rond persoonlijke aanbiedingen verder uitgebreid. De supermarktketen test de mogelijkheid voor klanten om hun eigen korting te selecteren.
De test loopt vanaf 10 april tot en met 4 juni. Geselecteerde ‘trouwe’ deelnemers van het kortingsprogramma mogen twee keer zes aanbiedingen kiezen uit een lijst met tientallen producten. De korting is vervolgens vier weken geldig in combinatie met de bonuskaart.
De zelf gekozen bonusaanbiedingen komen in plaats van de persoonlijke kortingen, die Albert Heijn sinds een aantal jaar iedere week naar deelnemende klanten stuurt. De klanten die zelf geen aanbiedingen kiezen, blijven die wekelijkse extra aanbiedingen ontvangen.
Albert Heijn zegt met de test zijn diensten te willen verbeteren om beter op de wensen van de klant aan te sluiten. Momenteel worden de persoonlijke aanbiedingen toegewezen op basis van het koopgedrag. Als het zelf kiezen van de korting succesvol blijkt, overweegt de supermarktketen het voor alle klanten beschikbaar te maken.
Reacties 0