Het is precies een jaar geleden dat V&D voor de laatste keren zijn deuren opende voor een uitverkoop. Een doorstart van de warenhuisketen mislukte, maar Roland Kahn werd samen met Jaco Scheffers en Ronald van Zetten de eigenaar van alle merkrechten. Samen willen zij met een mobile-firststrategie de mode-industrie heruitvinden.
Van Zetten licht in het aprilnummer van RetailTrends een tipje van de sluier van V&D Concepthouse op. “Gebruikers kunnen straks collages maken van items die ze zelf hebben gevonden op internet. Vergelijk het met Pinterest, maar wij willen faciliteren dat die items altijd te koop zijn. Die mogelijkheid ontbreekt vaak.”
‘Ja, maar hoe kan zo’n oud merk iets totaal vernieuwends voortbrengen?’ Van Zetten legt het in deze video uit.
Van Zetten vertelt in het aprilnummer van RetailTrends meer over zijn plannen met V&D Concepthouse, de samenwerking met Kahn en blikt terug op zijn tijd bij HEMA. Hij ziet dat zijn vorige werkgever zijn beleid grotendeels voortzet. “Laat ik dat dan maar als een compliment beschouwen”, aldus Van Zetten. Meer lezen? De nieuwste editie van RetailTrends verschijnt eind deze week. Klik hier voor meer informatie over een abonnement.
Reacties 0