Het meinummer van RetailTrends op de tablet, smartphone of laptop lezen? Dat kan! De digitale versie van RetailTrends staat weer klaar.
In de nieuwste RetailTrends:
- ‘Kijkshop, bestaat dat eigenlijk nog?’ Topman Björn Serving over hoe hij de winkelketen nieuw leven wil inblazen als consumer-to-consumerplatform. “De oprichters waren visionairs. Wij proberen het merk terug te brengen naar dat dna.”
- Prikkelen in plaats van pleasen, steeds meer merken doen het. En met succes. Hun visie: de klant is helemaal geen koning.
- Dankzij data kunnen we de supplychain voor het eerst volledig onder controle houden en er extra omzet mee genereren. Adidas laat in het thema supplychain zien hoe.
RetailTrends is voor abonnees elke maand gratis digitaal beschikbaar. U vindt hier de verhalen uit de printversie mét extra foto’s, video’s en andere content en eerdere edities. Klik hier om RetailTrends 5 te bekijken.
Nog geen RetailTrends-abonnee? Kijk dan hier.
Reacties 0