Coolblue roept ‘Blue Friday’ in het leven

Coolblue roept ‘Blue Friday’ in het leven

Coolblue is een week voorafgaand aan Black Friday begonnen met kortingsacties. Onder de naam Blue Friday kunnen consumenten er tot en met 26 november – het weekend na Black Friday – terecht voor verschillende aanbiedingen.

De ‘schuren’ van Coolblue zitten vol, maar Nederland is volgens topman Pieter Zwart nog niet klaar voor Black Friday. Postbedrijven zouden de pakjesdrukte niet aan kunnen. Om de klantbelofte ‘vandaag besteld, morgen in huis’ toch waar te kunnen maken, heeft de etailer  besloten een week eerder van start te gaan met de kortingsacties. “We hebben de aanbiedingen al op voorraad liggen, dus waarom zouden we ze niet al vanaf vandaag verkopen? Dit is niet alleen leuk voor onze klanten, maar zo helpen we ook de druk op de pakketbezorging te spreiden”, aldus Zwart.

Coolblue biedt op zijn website verschillende producten met korting aan. Klanten vinden er onder meer afgeprijsde tablets, koffiezetapparaten, telefoons en gereedschap.


 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!