Wat merken moeten weten als Generatie Z moeder wordt

Babyboomers en generatie X, Y en Z: er zijn boeken volgeschreven over hoe je deze verschillende groepen als merk het beste kunt benaderen. Daar kan inmiddels een hoofdstuk aan toegevoegd worden, want steeds meer leden van Generatie Z worden ouders. Expertbureau BabyCenter heeft samen met strategisch adviesbureau Collage Group onderzocht wat de belangrijkste eigenschappen van generatie Z-moeders zijn. Geboren met een mobiel in hun hand, staan ze open voor digitale ‘quid pro quo’ reclame, stelt head of global sales Julie Michaelson van BabyCenter tegenover AdWeek. “Uit de gegevens blijkt echter ook dat ze in conflict zijn over de rol van technologie in hun leven. Zie de geest van Generatie Z als een evenwichtsoefening, waarbij marketeers met hun berichten kunnen helpen het evenwicht te bereiken.”

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles op RetailTrends voor slechts 28,75 per maand.

Word member Of log in