De rol van AI in de klantervaring

De rol van AI in de klantervaring

Kunstmatige intelligentie wordt al zo gewoon, dat velen zich al niet meer realiseren dat ze er gebruik van maken. Vooral als consumenten tijd of geld kunnen besparen, zijn ze snel geneigd AI te gebruiken. Een belangrijke plek waar dit gebeurt, is in de klantenservice van retailers. Deze infographic van Callminer laat zien op welke manieren AI al invloed heeft op de manier waarop consumenten winkelen, met voorbeelden van spelers als IKEA, Burger King en H&M.

Kunstmatige intelligentie wordt al zo gewoon, dat velen zich al niet meer realiseren dat ze er gebruik van maken. Vooral als consumenten tijd of geld kunnen besparen, zijn ze snel geneigd AI te gebruiken. Een belangrijke plek waar dit gebeurt, is in de klantenservice van retailers. Deze infographic van Callminer laat zien op welke manieren AI al invloed heeft op de manier waarop consumenten winkelen, met voorbeelden van spelers als IKEA, Burger King en H&M.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!