Het voormalige moederbedrijf van Kijkshop heeft een platform gelanceerd waarop consumenten terecht kunnen voor advies van experts. Calltheone.com maakt net als zusterwebsite KijkBijMij gebruik van een live videoverbinding.
Calltheone.com richt zich in tegenstelling tot KijkBijMij, dat vorig jaar werd gelanceerd, niet specifiek op advies bij aankopen. Zo kunnen gebruikers ook een advocaat, tuinman of automonteur raadplegen. De eerste minuut hoeven ze niets te betalen en daarna betalen ze een vooraf aangegeven tarief.
Het nieuwe platform wordt wereldwijd gelanceerd, waardoor straks experts van over de hele wereld aangesloten moeten zijn. Ook ondernemingen kunnen gebruikmaken van calltheone.com. Zo presenteert MyCom, dat begin dit jaar door de investeerders achter het failliete Kijkshop werd overgenomen, al zijn medewerkers op de website. Sommige medewerkers zijn ook buiten openingstijden beschikbaar voor advies.
De ontwikkeling van calltheone.com heeft meer dan twee jaar geduurd. De Zweedse investeerder achter Kijkshop en KijkBijMij heeft het project mede gefinancierd.
Weet het ook niet ? 16 aug, 14:40
Reinder Koornstra 14 aug, 15:11
The SecondOne 14 aug, 13:13
eddy white 14 aug, 04:14