Voormalig Kijkshop-eigenaar lanceert nieuwe adviessite

Voormalig Kijkshop-eigenaar lanceert nieuwe adviessite

Het voormalige moederbedrijf van Kijkshop heeft een platform gelanceerd waarop consumenten terecht kunnen voor advies van experts. Calltheone.com maakt net als zusterwebsite KijkBijMij gebruik van een live videoverbinding.

Calltheone.com richt zich in tegenstelling tot KijkBijMij, dat vorig jaar werd gelanceerd, niet specifiek op advies bij aankopen. Zo kunnen gebruikers ook een advocaat, tuinman of automonteur raadplegen. De eerste minuut hoeven ze niets te betalen en daarna betalen ze een vooraf aangegeven tarief.

Het nieuwe platform wordt wereldwijd gelanceerd, waardoor straks experts van over de hele wereld aangesloten moeten zijn. Ook ondernemingen kunnen gebruikmaken van calltheone.com. Zo presenteert MyCom, dat begin dit jaar door de investeerders achter het failliete Kijkshop werd overgenomen, al zijn medewerkers op de website. Sommige medewerkers zijn ook buiten openingstijden beschikbaar voor advies.

De ontwikkeling van calltheone.com heeft meer dan twee jaar geduurd. De Zweedse investeerder achter Kijkshop en KijkBijMij heeft het project mede gefinancierd.

Reacties 4


eddy white 14 aug, 02:14

Dit gaat absoluut nooit werken... wat een flop


The SecondOne 14 aug, 11:13

Misschien ook eerst even de openstaande bonnetjes betalen.... want ook hier komt weer geen geld uit. Waarom zou dit beter werken dan Google en gewoon direct (lees kosteloos) met een expert in contact komen?


Reinder Koornstra 14 aug, 13:11

Lijkt mij ook een moeilijk verhaal. Vooral omdat bij voorbaat alle MyCom medewerkers tot experts worden verheven. Inderdaad, als één mijn vele relaties een antwoord op een vraag wil hebben, ga ik die natuurlijk niet eerst een rekening sturen.


Weet het ook niet ? 16 aug, 12:40

Ontwikkelaars varen hier wel bij, kost een vermogen en is te ingewikkeld om rendement op te laten leveren, consument zit hier niet op te wachten!

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!