Het beste van RetailTrends: week 47

Het beste van RetailTrends: week 47

RetailTrends.nl richt zich op voor de retail relevante achtergronden met onder meer tips, video's, fotoreportages, columns, expertartikelen en whitepapers. RetailNews zet de vijf meest gelezen artikelen van afgelopen week op een rij.

Hoe Action de meerwaarde van digitale marketing berekent
Wat is de toegevoegde waarde van betaalde zoekresultaten op Google, als je dagelijks al duizenden blije klanten in je winkels ziet? Dat was de vraag die Action probeerde te beantwoorden door de website Discounteroutlet.eu in het leven te roepen.

Hudson's Bay, de ideale locatie voor ramptoerisme
Ook in Hans Verstraaten schuilt een ramptoerist. En daarom wilde hij nu toch wel eens een kijkje nemen bij Hudson's Bay, de warenhuisketen waarvan hij al zo lang hoort dat het er slecht mee gaat. Een verslag van zijn bezoek.

Lucardi, met trots de Action onder de juweliers
Lucardi heeft de afgelopen jaren gestaag en in relatieve stilte aan de weg getimmerd. De omzetten stegen, de cijfers waren zwart en hier en daar opende een nieuwe vestiging. Maar nu gaat het gas erop, want de nieuwe eigenaar brengt een frisse dosis energie mee. Directeur Theo Koomen vertelt wat we van de de komende tijd kunnen verwachten.

Wat je moet weten nu Amazon steeds dichterbij komt
Het is een zeldzaamheid, om niet te zeggen een unicum: Amazon dat zelf de media benadert om een kijkje achter de schermen te bieden. De aanleiding is de pop-up store, die twee dagen lang te vinden is in Amsterdam. De Nederlander Alex Ootes, bij Amazon verantwoordelijk voor Europese expansie, doet daar een boekje open over de strategie in ons land.

Negen vragen aan de nieuwe Zalando-baas in Nederland
Hij is al even bezig in zijn nieuwe rol, maar tot nu toe hadden we nog maar weinig van de nieuwe baas van Zalando in Nederland gehoord. Een nadere kennismaking met Kenneth Melchior aan de hand van negen vragen.

Om interviews en achtergronden te lezen en de nieuwste winkelconcepten en video's te zien, heb je een membership nodig. Met een membership ontvang je het magazine RetailTrends, krijg je korting op onze events en kun je tot tien collega’s een inlogaccount geven. Ben je nog geen member van RetailTrends? Probeer het eerst een maand gratis

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends