Next Gen Retail in Berlijn

Next Gen Retail in Berlijn

Next Gen Retail in Berlijn - 4 & 5 april 2019

Ga je met ons mee op reis? We laten je graag Berlijn zien - een creatieve hotspot, voedingsbodem voor succesvolle startups en de natuurlijke omgeving voor experimenten - en we stellen je graag voor aan de mensen die de toekomst van retail vormgeven.  

RetailTrends neemt je onder meer mee naar het hoofdkantoor van Zalando voor presentaties van en gesprekken met Dr. Carsten Keller (VP direct to consumer), Caroline Carlqvist (sr. business development manager – personalization) en Remko Bakker (team lead logistics business development). Dominique de Jong (international market manager) vertelt het verhaal van Mymuesli en je krijgt letterlijk een kijkje in de (test)keuken van Marley Spoon, waar Jonas Enrich (chief marketing officer) uitlegt hoe het maaltijdboxconcept van zijn abonnees fans probeert te maken en hun eigen chefkok een diner voor ons zal bereiden. Natuurlijk laten we je de nieuwste én beste retailexperiences zien.

Wacht niet té lang met het pakken van je koffer. Voor onze Next Gen Retail-trip naar Berlijn hebben wij plek voor slechts vijftien retail- en merkprofessionals. Je overnacht in een fijn hotel en je ontbijt (1x), lunch (2x) en diner (1x ) wordt vanzelfsprekend verzorgd.

Ga je mee met Next Gen Retail studie- en inspiratiereis van RetailTrends?
- Je krijgt een exclusieve kijk achter de schermen bij innovatieve concepten
- Je maakt kennis en gaat in gesprek met de toekomstmakers van retail
- Je ervaart de nieuwste én beste retailexperiences van Berlijn

Deze unieke experience bieden wij speciaal aan voor retailers & merken.
Het tarief per deelnemer is: € 1.450 ex btw per persoon.

Mocht je vragen hebben over deze studie- en inspiratiereis, of wil je graag deelnemen?
Mail dan naar events@retailtrends.nl of bel naar 0318-431553. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!