Met AR het juiste beautyproduct kiezen

Met AR het juiste beautyproduct kiezen

Augmented reality bestaat al even en uit een onderzoek van Toluna blijkt dat deze technologie ook steeds vaker wordt ingezet binnen de beautyindustrie. Twaalf procent van de vrouwelijke consumenten in Groot-Brittannië en de Verenigde Staten geeft aan AR te gebruiken in de winkel om te kijken hoe het beautyproduct hen staat. Verder stelt het onderzoek, waarvoor duizend vrouwelijke consumenten zijn ondervraagd, dat augmented reality van invloed is op de aankoop bij 71 procent van de Amerikaanse en 81 procent van de Britse shoppers. Uit deze infographic wordt ook duidelijk hoe consumenten denken over merken die natuurlijke ingrediënten gebruiken en hun producten in duurzame verpakkingen verkopen.

Klik hier om de infographic op ware grootte te bekijken.

Augmented reality bestaat al even en uit een onderzoek van Toluna blijkt dat deze technologie ook steeds vaker wordt ingezet binnen de beautyindustrie. Twaalf procent van de vrouwelijke consumenten in Groot-Brittannië en de Verenigde Staten geeft aan AR te gebruiken in de winkel om te kijken hoe het beautyproduct hen staat. Verder stelt het onderzoek, waarvoor duizend vrouwelijke consumenten zijn ondervraagd, dat augmented reality van invloed is op de aankoop bij 71 procent van de Amerikaanse en 81 procent van de Britse shoppers. Uit deze infographic wordt ook duidelijk hoe consumenten denken over merken die natuurlijke ingrediënten gebruiken en hun producten in duurzame verpakkingen verkopen.

Klik hier om de infographic op ware grootte te bekijken.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!