Hoe merken de Chinese consument voor zich kunnen winnen

Hoe merken de Chinese consument voor zich kunnen winnen

Het is voor Europese merken niet makkelijk om de loyaliteit van Chinese consumenten te winnen. De Chinese markt ontwikkelt en verandert zich uitzonderlijk snel. Daarnaast is het aanbod van Chinese merken groot en nemen zij in China een steeds groter marktaandeel over. Het is voor Europese merken daarom de kunst de loyaliteitsstrategieën die zij voor hun eigen markt gebruiken niet één op één over te nemen, maar deze aan te passen aan de consument in China. Deze infographic laat zien wat retailers kan helpen om de Chinese klant voor zich te winnen.   

 

Het is voor Europese merken niet makkelijk om de loyaliteit van Chinese consumenten te winnen. De Chinese markt ontwikkelt en verandert zich uitzonderlijk snel. Daarnaast is het aanbod van Chinese merken groot en nemen zij in China een steeds groter marktaandeel over. Het is voor Europese merken daarom de kunst de loyaliteitsstrategieën die zij voor hun eigen markt gebruiken niet één op één over te nemen, maar deze aan te passen aan de consument in China. Deze infographic laat zien wat retailers kan helpen om de Chinese klant voor zich te winnen.   

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!