Supermarktomzet blijft stijgen

De supermarktomzet laat voor de vijfde maand op rij een omzetgroei zien, mede als gevolg van een stijging van de waarde van de gemiddelde kassabon. In januari 2006 lag de supermarktomzet 0.9 procent hoger dan in januari 2005 (1.98 miljard euro versus 1.96 miljard euro).

Ondanks de prijzenoorlog is de waardering van de supermarkten de afgelopen jaren gestegen. De gemiddelde waardering van de supermarkten in 2005 werd beoordeeld met het rapportcijfer 7.50. Vriendelijkheid personeel wordt het hoogst gewaardeerd door de consument met een 7.57. Vooral lage prijzen en aanwezigheid artikelen werden in 2005 beter beoordeeld worden dan in 2002. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!