Loyaliteitsprogramma Lidl Plus gelanceerd in Nederland

Lidl heeft zijn digitale loyaliteitsprogramma ‘Lidl Plus’ gelanceerd in Nederland. Met de app kunnen klanten wekelijks gebruikmaken van aanbiedingen en kortingscoupons. Dat meldt Lebensmittel Zeitung.

In de app zien klanten de kassabon van hun aankopen en vinden zij hun digitale klantenkaart, waarmee ze voor kortingen kunnen sparen. De supermarktketen kan met de Lidl Plus-app onder meer winkelhistorie en online klikgedrag van klanten bijhouden. 

De dienst werd eerder dit jaar in Duitsland gelanceerd en ook in Oostenrijk, Spanje, Denemarken en Polen is Lidl Plus beschikbaar.  
 

Reacties 1


Ineke Ankone 5 nov, 16:06

Jammer dat het niet voor iedereen te gebruiken is. Als je geen wifi buitenshuis hebt kun je er geen gebruik van maken. Slecht!!!

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!