E-commercebedrijf T.O.M. lanceert deze donderdag een webshop voor babyartikelen. Het is de tiende webshop voor de Brabantse etailer.
Met Internet-Babyshop.com richt T.O.M. zich op (aanstaande) ouders en grootouders. Ceo Tom te Riele: “Uit marktonderzoek blijkt dat de onlinemarkt voor babyproducten nog in ontwikkeling is, een goed moment om hierop in te spelen.”
Het bedrijf laat weten dat er nog meer nieuwe webshops op de planning staan. “Volgend jaar breiden we ons assortiment uit in de segmenten camping, outdoor en kerst.” Hiermee hoopt T.O.M. uit te groeien tot ‘hét online warenhuis voor de vrijetijdssector’.
Eerder deze maand lanceerde het e-commercebedrijf Franstalige versies van zijn websites om ook de Franstalige Belgen en de Fransen te kunnen bereiken.
T.O.M., afkorting voor Tom Omnichannel Management, begon in 2005 als een fietsenzaak in Tilburg. Meer weten over de ontwikkeling van het Brabantse bedrijf? Lees het interview met RetailTrends.
Reacties 0