Dunkin’ opent volgend jaar maart zijn eerste vestiging in België. Antwerpen heeft daarbij de primeur, vertelt Roberto Fava, een van de masterfranchisers van Dunkin’, in een interview met RetailTrends.
De teller van het aantal Nederlandse vestigingen staat eind deze maand op 22, met de opening van een filiaal in The Mall of the Netherlands. “Het plan is om de komende vier à vijf jaar zo'n tien winkels per jaar te openen”, meldt Fava. Het gaat daarbij om ongeveer zes winkels in ons land en een stuk of vier bij de zuiderburen. “Uiteindelijk hebben we dan veertig à vijftig filialen in Nederland en een stuk of twintig in België. Daarna zitten we redelijk op de plekken waar we willen."
Fava vertelt verder dat de samenwerking met Jumbo, die deze zomer van start ging, nog verder wordt uitgebouwd. De supermarktketen verkoopt nu de donuts van Dunkin’, maar straks moeten daar onder meer koffiebonen, muffins en merchandise-producten aan toegevoegd worden.
Lees het hele gesprek met Fava, waarin hij onder meer vertelt over de aangepaste strategie van de foodketen en de samenwerking met Jumbo, op RetailTrends.nl.
Reacties 0