Marktstellage in Poiesz-winkel Gepubliceerd op 7 februari 2006 om 00:00 De agf-afdelingen van de Poiesz-supermarkten krijgen een marktachtige uitstraling. De producten worden in houten kratten gepresenteerd. De nieuwe manier van presenteren moet zorgen voor een overzichtelijke productpresentatie.
Premium 'Diverse kandidaten voor overname Bristol' De kandidaten zullen in de komende weken geëvalueerd worden. 1 minuut
Premium The Avocado Show: het marketingsprookje dat barstte Een mediacircus waar menig marketeer zijn trukendoos voor ondersteboven keert: The Avocado Show was jarenlang een enorme hit, tot het deze week zelf zijn faillissement aanvroeg. Dit is de opkomst (en ondergang) van een Amsterdamse droom. 6 minuten
Premium Video: Waarom outletcentra het toch moeilijk hebben Ondanks de populariteit hebben verschillende outletcentra het moeilijk. Hoe komt dat? 1 minuut
Premium RetailTech: Rondrijdende retailmedia en online nieuwe schoenen passen RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie opvallende innovaties uit binnen- en buitenland. Deze week: Albert Heijn, Etsy en Vans. 2 minuten
Oprichter Mister Spex stopt na 16 jaar als ceo Dirk Graber zegt dat het tijd is om het stokje over te dragen. 2 minuten
Luxemerken Armani en Dior verdacht van uitbuiting Medewerkers van toeleveranciers zouden te weinig betaald krijgen en de werkomstandigheden zouden niet in orde zijn. 1 minuut
Reacties 0