Pieter Pot streeft naar zesduizend klanten eind 2020

Pieter Pot streeft naar zesduizend klanten eind 2020

Pieter Pot mikt op zesduizend klanten tegen het einde van 2020. Dat laat medeoprichter Martijn Bjimolt weten aan RetailNews. Dat streven zal mede mogelijk gemaakt worden door het geld dat opgehaald is met een crowdfundingsactie die de verpakkingsvrije supermarkt gehouden heeft. 

Met de crowdfundingsactie heeft Pieter Pot 150 duizend euro opgehaald. Het geld wordt onder meer gebruikt om het bedrijf, dat nu nog grotendeels werkzaam is in Rotterdam, uit te rollen naar de rest van Nederland. Ook komen er extra potten bij en gaat de verpakkingsvrije supermarkt samenwerken met een sociale werkplaats.

Startup PuurBezorgd veranderde begin deze maand zijn naam in Pieter Pot. De nieuwe naam moet volgens Bijmolt 'luchtigheid, vrolijkheid en personificatie' uitstralen.

Pieter Pot is opgericht in Rotterdam in februari dit jaar. Het bedrijf bezorgt boodschappen in glazen potten bij de klant thuis. Zo wil het bedrijf het makkelijker en leuker maken om boodschappen te doen zonder onnodig plastic te gebruiken. In eerste instantie werden de boodschappen alleen in Rotterdam bezorgd, maar het plan is om de service landelijk beschikbaar te maken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!