RetailTrends.nl richt zich op voor de retail relevante achtergronden met onder meer tips, video's, fotoreportages, columns, expertartikelen en whitepapers. RetailNews zet de vijf meest gelezen artikelen van afgelopen week op een rij.
Pets Place: 'Zonder dieren ben je slechts een catalogus'
Dankzij een sterke online groei, de samenwerking met bol.com en de lancering van verschillende diensten voor huisdieren, boekte Pets Place vorig jaar een recordomzet. Anno 2019 breidt de speciaalzaak zijn online strategie verder uit en werkt daarnaast aan een toekomstbestendige dierenwinkel. RetailTrends vroeg ceo Ard Malenstein en coo Bart Scheffer naar Pets Place’s successen en uitdagingen.
Is Black Friday de belangrijkste da tvan het jaar voor retail?
Stunten, acties en heel veel kortingen. Dat is hoe we Black Friday inmiddels kennen. Door de jaren heen is deze hype dermate in populariteit toegenomen dat het tijd wordt eens te kijken naar hoe belangrijk Black Friday daadwerkelijk voor retail is.
Zo ontwikkelt Garcia zich tot familiemerk (met olijfboom, zonder labrador)
Van modemerk naar een modern familiemerk. Zo ontwikkelt het Nederlandse Garcia zich. Hoe gaat dat in zijn werk en waar wil Garcia uiteindelijk naartoe? We vroegen het aan ceo Mark Hommelberg en head of marketing Rutger Koene.
Het nieuwe dc van Picnic: 'Minder sjouwen, meer bezorgen'
In een nieuwe investeringsronde heeft online supermarkt Picnic 250 miljoen euro opgehaald bij zijn aandeelhouders. Het geld gebruikt het bedrijf om binnen nu en twee jaar een gerobotiseerd distributiecentrum te bouwen in Utrecht. “Het is een investering die vooruitloopt op de groei die nog gaat komen”, aldus ceo en medeoprichter Michiel Muller.
Dit zijn de plannen van Afound in Nederland
Twee weken geleden werd de knoop doorgehakt: op 28 februari opent Afound zijn deuren in het Utrechtse Hoog Catharijne. Voor die tijd kunnen klanten al terecht op de webshop van het Zweedse bedrijf. Dit zijn de plannen van het merk in ons land.
Reacties 0