Kijkshop maakt comeback als webwinkel

Kijkshop maakt comeback als webwinkel

Kijkshop is terug als online platform. De website Kijkshop.nl is afgelopen dinsdag gelanceerd door A.D.A.M.

Op het platform moet uiteindelijk een assortiment van meer dan een miljoen producten aangeboden worden, die via een officiële importeur of distributeur verstuurd worden. Kijkshop.nl maakt bovendien gebruik van innovatieve betaalopties als Apple Pay, Tikkie en OK. De producten worden gratis verzonden. 

Kijkshop.nl is onderdeel van A.D.A.M., dat in handen is van Konrad van den Bosch. Van den Bosch was woensdagmorgen niet bereikbaar voor meer informatie over de plannen met Kijkshop.nl. Onder A.D.A.M. vallen ook PlazaSale, DirectSale en de loyaltyplatformen van Fit For Free en Sportcity. 

In januari 2018 ging Kijkshop failliet. Uiteindelijk sloten de winkels in maart dat jaar. Na het faillissement bleef wel de consumer-to-consumerapp Kijkbijmij bestaan, die Kijkshop eerder lanceerde. Maar dat platform werd overgenomen door Mycom en ging later op in CalltheOne.

Reacties 6


Koppie Krauw 27 jun, 19:24

Ik zou er me niet als klant registeren. Ik zie geen contactgegevens of -pagina. De website is zo lek als een mandje (zie https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze.html?d=kijkshop.nl). Ik ontvang al sinds de doorstart phishingmails van Kijkshop.nl. Dat doorgegeven aan Kijkshop.nl, maar die doen er niets mee.


Sam Sam 27 dec, 13:48

Bij het faillisement vorig jaar zijn er veel vuile spelletjes gespeeld waar klanten en personeel de dupe van waren. De vorige eigenaren hebben de boel gewoon laten ploffen en hadden maling aan klanten en personeel. Nu opeens een webwinkel? Ga wel bij bol bestellen, daar word je als klant serieus genomen.


Lennard de Ronde 27 dec, 11:07

Als men nog iemand zoekt om te weten hoe het bij de Kijkshop op financieel gebied niet moet, kunnen ze me gerust bellen!


Gieliam Horst 20 dec, 12:14

Fijn dat jullie er weer zijn 👍


Reinder Koornstra 19 dec, 17:21

Snap nooit wat mensen hiervan verwachten! Die Kijkshop was als idee van Vroom&Dreesmann eigenlijk een webshop zonder internet! Het was beslist een innovatief idee, maar met komst van echte webshops had het geen waarde mee! De nodige studenten zijn op die formule afgestudeerd, maar eigenlijk zag niemand kansen.
Nu komen ze met een concept waarvan er al honderdduizenden bestaan!
Maar wat doe je tegen de combinatie van koppigheid en teveel geld?


Marcel Swildens 19 dec, 09:44

De maker van de webshop heeft de database niet goed ingericht, wanneer je een tablet zoekt krijg je alles omtrent tablets door elkaar te zien. Je kan dus niet assesoires los van de tablets bekijken. Ben na 10 min van de site afgegaan.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!