Denk je er stiekem wel eens aan om nepreviews in te zetten, zodat je retailbedrijf of merk (nog) positiever voor de dag komt? Think again. Consumenten keren je onderneming snel de rug toe als ze het idee hebben dat er iets niet in de haak is, blijkt uit onderzoek van BazaarVoice onder ruim tienduizend consumenten. Sterker nog: de retailsector moet zich hard maken tegen reviews van niet-bestaande klanten, vindt de gemiddelde klant. Nog niet overtuigd? Meer redenen om als ondernemer ver weg te blijven van fake reviews zie je in onderstaande infographic.
Denk je er stiekem wel eens aan om nepreviews in te zetten, zodat je retailbedrijf of merk (nog) positiever voor de dag komt? Think again. Consumenten keren je onderneming snel de rug toe als ze het idee hebben dat er iets niet in de haak is, blijkt uit onderzoek van BazaarVoice onder ruim tienduizend consumenten. Sterker nog: de retailsector moet zich hard maken tegen reviews van niet-bestaande klanten, vindt de gemiddelde klant. Nog niet overtuigd? Meer redenen om als ondernemer ver weg te blijven van fake reviews zie je in onderstaande infographic.