“Sample niet op de drukste plekken”

Het uitdelen van productsamples in de drukste winkelgebieden lijkt zijn langste tijd te hebben gehad. Tenminste, als het aan Wegener Field Marketing ligt. “Er werd altijd gesampled bij de drukst bezochte locaties, bijvoorbeeld in Amsterdam. Wij kunnen echter zeer nauwkeurig bepalen waar de doelgroep zich bevindt.” Wegener Field Marketing gaat met een nieuwe methode locaties selecteren waar een samplingactie het meest effectief zal zijn. Dat gebeurt op basis van gegevens, bijvoorbeeld leeftijd en gezinssituatie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!