1,7% Minder melk verkocht

De verkoop van melk en kaas in Nederland is vorig jaar gedaald. Dat blijkt uit cijfers van het Productschap Zuivel, gebaseerd op de GfK Foodscan. Melk en melkverwante producten gingen 1,7 procent minder vaak over de toonbank dan in 2004. De kaasverkoop kende een daling van 1,5 procent. Vooral karnemelk lijkt uit de gratie te zijn bij de Nederlandse consument, met een daling van liefst vijf procent. Consumptiemelk werd 2,6 procent minder verkocht.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!