Online bestellen bij Albert Heijn tijdelijk onmogelijk

Online bestellen bij Albert Heijn tijdelijk onmogelijk

Online bestellen bij Albert Heijn was vrijdagmiddag tijdelijk niet mogelijk. Het systeem was overbelast. Ook de klantenservice was onbereikbaar.

Het is sinds de verscherpte coronamaatregelen extreem druk bij Albert Heijn. "We proberen zo lang mogelijk online open te blijven, maar als het echt niet meer gaat zetten we een melding op onze site dat bestellen tijdelijk niet mogelijk is", zegt een woordvoerder tegen NU.nl.

De woordvoerder zegt dat de capaciteit op de bezorgservice al is uitgebreid om de grote toeloop het hoofd te bieden, maar dat dit niet kan voorkomen dat het af en toe te veel wordt. "Dan wordt de druk op onze bezorgblokken te groot en moeten we de vraag spreiden." Albert Heijn opende vorige maand in Bleiswijk nog een nieuw distributiecentrum voor online boodschappen.

Ook op de website van Jumbo is het druk. "Het kan daarom zijn dat de bezorgmomenten voor de volgende dag al vol zitten. We begrijpen dat dit vervelend is. Onze excuses voor het ongemak", staat op de site. Bij Picnic is het ook veel drukker en zitten de bezorgmomenten soms al dagen vol.

Reacties 1


Herman van Wissen 19 okt, 16:00

Aangemeld bij Picnic. Er zijn 13.845 wachtenden voor u. U ontvangt voor elke maand wachten alvast een extraatje. De gratis tros bananen is al binnen 😀🤓

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!