Start met het begrijpen van het gedrag van je gebruikers
Waar conversieratio optimalisatie (CRO) voorheen vooral in de E-commerce focus had, zien we de toepassing ervan nu in allerlei vormen en vakgebieden terug. De focus ligt hierbij op het verbeteren van een bepaald conversiedoel. Wil je meer online verkopen, aanmeldingen voor je evenement of ingevulde contactformulieren? Wat het doel ook is voor jouw organisatie of team, CRO vraagt om een goede aanpak. 

"Onwijs leuke en interessante whitepaper om te lezen! Het geeft je handige handvatten om CRO in de organisatie naar een hoger niveau te tillen. De stappen vermeld in de paper zijn goed te plotten op de eigen organisatie "
Tamara Francke, Allround Online Marketeer bij Eneco

In dit whitepaper lichten we de waarde van de inzet van een CRO-proces verder toe. We doen dit aan de hand van vier thema’s: 

  • Wat is CRO?
  • Waarde van CRO voor jouw organisatie
  • Hoe ziet een CRO proces eruit?
  • CRO proces in de praktijk

Meer conversies behalen? Download het whitepaper nu gratis