Wehkamp biedt virtuele tool voor make-up testen

Wehkamp introduceert een nieuwe tool waarmee klanten aan de hand van augmented reality make-up kunnen testen. De zogeheten 'Magic Mirror' is beschikbaar in de app van de webwinkel.

Naar eigen zeggen is Wehkamp het eerste online warenhuis dat augmented reality op deze manier inzet. Met de functionaliteit kunnen klanten extra hulp krijgen bij de aankoopkeuze door make-up digitaal op het gezicht uit te proberen. 

De dienst werkt nu voor een gedeelte van de make-up, dat assortiment wordt later uitgebreid. De tool is te vinden in de Wehkamp-app.

Reacties 1


E Milky 5 jan, 04:12

Het idee is leuk (hoewel gejat van tientallen andere apps), maar het is slecht uitgewerkt. Waarschijnlijk door iemand die totaal geen verstand heeft van make-up. Concealer smeren ze gewoon over het hele gezicht, met een oogpotlood kleuren ze gewoon het hele ooglid in. Hilarisch maar dit zorgt vast niet voor sales.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!