Vraagtekens bij non-foodplannen Ahold

Verschillende partijen hebben hun twijfels over Aholds plannen voor nieuwe non-foodwinkels. Retailkenner Ron Cijs van Plus Point: “De markt voor huishoudelijk kleingoed wordt gedomineerd door de inkoopmacht van Blokker. Ahold moet het gat vinden temidden van de Blokkers, de warenhuizen en de elektronicaketens. Die markt is behoorlijk vol.”

Een woordvoerder van Hema: “Het is bijzonder moeilijk om een geheel nieuwe formule met succes te introduceren, zeker in Nederland, waar de winkeldichtheid hoog is, goede winkellocaties schaars en de concurrentie scherp.” De woordvoerder van Blokker reageerde vol vertrouwen: “Blokker wacht het rustig af. Als het zover is, heten we Ahold van harte welkom.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!