Keukenbedrijf komt niet van slechte recensie af

Keukenbedrijf komt niet van slechte recensie af

Het is keukenleverancier Küchenwelt niet gelukt om een negatieve recensie verwijderd te krijgen uit Google Maps. Dat blijkt uit een vonnis van de rechtbank in Den Haag waarover Emerce als eerste berichtte.

De klant had op verzoek van Küchenwelt een recensie op internet achtergelaten. De beoordeling was in eerste instantie positief, maar nadat de keuken was afgeleverd paste de klant het bericht aan. Zo verliep volgens de klant het contact moeizaam, werden verkeerde grepen geleverd en was de spatplaat te klein.

Het bericht schoot Küchenwelt in het verkeerde keelgat, waarop het bedrijf uiteindelijk naar de rechter stapte. Küchenwelt eiste dat de klant Google opdracht zou geven de beoordeling weg te halen. De rechter oordeelt dat dit niet nodig is, omdat er geen sprake is van onnodig grievende en lasterlijke uitlatingen. Het staat eenieder vrij zijn mening te geven, aldus de rechter.

Zie ook: De opkomst van de review: 4 sterren graag

Reacties 3


Seb Seb 9 mrt, 11:00

En door dit koppige gedrag van Küchenwelt zal menig consument nu zich wel 3x bedenken, om na al deze media aandacht, daar een keuken te bestellen.

Ze hadden beter de energie, tijd en kosten gestoken in het oplossen van de problemen van deze klant.


Ronald R. 17 nov, 11:31

Helaas trappen er nog té veel mensen in de (wan) praktijken van Küchenwelt.


Annie Tafel 1 apr, 13:35

Agressieve benadering ook door Kuchenwelt.
Mooie keukens maar vreselijk wanbeleid door het bedrijf. en totaal niet bereikbaar.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!