Beautymerk Glossier vestigt zich voor het eerst in Europa

Beautymerk Glossier vestigt zich voor het eerst in Europa

Het New Yorkse beautymerk Glossier opent voor het eerst een permanente winkel in Europa. Londen heeft komende winter de primeur, meldt oprichtster Emily Weiss in een blog.

Glossier had eerder al wel een pop-upstore in de Engelse hoofdstad. Die was volgens Weiss een groot succes.

Sinds het begin van de coronacrisis in maart vorig jaar zijn alle winkels van Glossier dicht. Het beautymerk was sindsdien afhankelijk van de verkopen online. Nu vindt Weiss het weer veilig genoeg om terug te keren naar de winkelstraat.

In augustus gaat er een nieuwe permanente winkel in Seattle open, in de herfst volgt Los Angeles. New York is in 2022 aan de beurt. En meer steden zullen volgen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!