Wehkamp opent een Tech Hub

Wehkamp opent een Tech Hub om innovaties en nieuwe technologie sneller te kunnen integreren op de website en in de app. Hiermee geeft het online warenhuis invulling aan de strategie om klanten een relevant assortiment te bieden op het juiste moment.

De komende jaren zal bij Wehkamp de focus meer op technologie en de toepassing van data liggen om klanten persoonlijker te kunnen benaderen. “De Tech Hub is een innovatieve werkomgeving die ons gaat helpen om dit te bewerkstelligen. Het is een plek waar geëxperimenteerd en geïnnoveerd kan worden. We willen flink uitbreiden met nieuw techtalent, die we samen met onze huidige collega’s een inspirerende werkomgeving willen bieden in onze Wehkamp Tech Hub”, aldus Anneke Keller cto bij Wehkamp. Het team heeft ruimte voor minstens twintig nieuwe techtalenten.

In totaal is er plek voor 130 technici die zich gaan bezighouden met onder meer algoritmes, nieuwe technologie en data. Inmiddels winkelt 75 procent van Wehkamps klanten mobiel, voornamelijk via de app. Niet alleen voor het winkelen, maar ook voor de logistiek vindt Wehkamp de inzet van technologie belangrijk. 
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!