Volgens Tchai International schort er veel aan de autoshowrooms van dit moment. “Wat pareltjes zouden moeten zijn in de kronen van de automerken, blijken in de praktijk niet meer dan 'holle vaten', omringd door chaos en slechts gevuld met inspiratieloos opgesteld blik.”
Daarom heeft Tchai een nieuw type showroom gelanceerd. Met behulp van allerlei instore media, en een meer klantgerichte werkwijze moet vooral sfeer worden gecreëerd. Of, in de woorden van Tchai: de autoshowroom van de toekomst is een ‘Personal Car Center’.
Volgens het bedrijf is het een noodzakelijk initiatief. “Niet alleen om esthetische redenen, maar ook vanuit puur commercieel oogpunt voor de autodealers. Als nu niets wordt gedaan aan de belevingswereld binnen de showrooms, zal de toekomst zijn aan inspiratieloze autosupermarkten.” Over vier jaar moet het eerste Personal Car Center gereed zijn.
"Autoshowrooms zijn holle vaten"
Gepubliceerd op 21 maart 2006 om 00:00
Reacties 0